Sunday, December 19, 2010

Surat untuk En. Nuffnang

Dear,
         En. Nuffnang.


         Nuffnang, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada awak keranan sudi memberikan  balasan chenta qaseh awak kepada saya yang tak seberapa 'Faymes' ini.  Hukhukhuk.  Awak, saya amat terharu.  Walaupun saya tak secantik IRINE NADIA MARCELLO, tak seayu NISA AMINULLAH, tak secomel FATIN LIYANA, tak segojes HANIS ZALIKHA tapi... awak sudi jugak nak berqaseh sayang dengan saya.  

          Awak, mula-mula saya ingat awak nak tipu saya.  Saya ingat saya hanya bertepuk sebelah tangan.  Mujurlah member-member saya banyak bagi kata semangat kat saya.  Mereka kata, bawak bersabar..  En. Nuffnang pon sayang awak.. Tengok lah nanti...

          Kini, saya tau.. awak sayang saya... Berkat kesabaran saya, alhamdulillah, saya dapat feedback dari awak.. Saya betul-batul tak sangka.... Terima kasih awak... Walaupun saya tau, ianya masih tak seberapa.. saya tetap bersyukur awak... Saya berusaha untuk mengintip-intip dan mendapat info dari pakar cinta Nuffnang DR. PENDEKAR BERKUDA dan PROF. BEN ASHAARI, banyak tips yang mereka bagi pada saya. Trimas juga saya ucapkan pada mereka..."Jasa kalian ku kenang"

           Nuffnang, saya tetap akan tunggu awak... Tetap menunggu, menunggu dan terus menunggu dengan penuh setia... Menunggu BE dari mu wahai Nuffnang Qu...


                                                                                                                                               Ikhlas,
                                                                                                                                        Dariku buat mu..







Tanda qaseh awak pada saya... Huhuhu Thankz awak..





        
Thankz for reading!!(^_^)

7 comments:

Scarlett O'Hara said...

Suka baca surat ni!Suka!Suka!

yazid said...

nilai terkumpul rm2.50 (^^)v

Lady Shana Sweet said...

Scarlett Ohara : Ngeheheheh

Yazid : Alamak!! Kantoi!!!

Pendekar Berkuda said...

untuk pendekar takde ke? buat la satu..hehe...

wakmizie said...

wah.. masyuk.. masyuk...

Nisa A. said...

hehehhe comel laa surat awk..
hehe oppss ade mention nama kita ke tu?? hik hik hik~~
thanks dear :)

Lady Shana Sweet said...

@Nisa.A

alamak!! kantoi.. hikhikhihk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...