Tuesday, January 25, 2011

Money Guess Contest



Hua hua hua!! Kali ni I nak join contest dari KISAH CREATIVEHEART ni pulak. Klik Banner untuk keterangan lanjut. Da lama tak join contest ni. Heheheheh. U olz tengok gambar kat bawah ni..






Agak-agak berapa hengget suma ni??? huhuhuhu Untuk meneka jumlah sebenar duit ni.. berbagai-bagai kaedah dan teknik-teknik I guna untuk investigate:




  1. Save kan gambor nih..
  2. Sharpkan dia..
  3. Ukur saiz duit syiling tu dengan duit syiling sebenar..
  4. Membesarkan bijik mata untuk carik kot2 ada yang tersorok-sorok..

Dan Akhirnya... Jawapan I adalah... RM177.80!!!

Untuk ini, I nak tag kawan I cek Anish untuk join sekaki.. hikhihkhikhik



TEEHEE!!
Bye Ho!!
http://www.emocutez.com

Thankz for reading!!(^_^)

5 comments:

Syafiq Rosli said...

all da best ya..

kalau rajin jom

http://mohdsyafiqrosli.blogspot.com/2011/01/bloglist-sandiwara-seorang-insan-syafiq.html

Lady Shana Sweet said...

ok en.syafiq..

hamzah ian said...

gua rase tu duit palsu.. so ade 40sen.. hehe

Lady Shana Sweet said...

la.. yeke?? huhuhhuuh

anish said...

eheh. anis ade sini. hehe. baeklah. nnti akan buat. :p

tengs! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...