Tuesday, November 15, 2011

Aku tambah dia jadi KAMI... (IKATAN HATI)


Hohoho... Tajuk macam sweet an? Sweet ker? Haha.. Erm... Anyway.. aku rasa happy sebab kawan baik aku yang sorang nie dah bertunang.. At last.. ada ikatan jugak akhirnya.. Huhuhu Aku harap dia bahagia.. dan jodoh mereka kekal.. bukan sajer sampai ke jinjang pelamin, tapi sampai akhir hayat.. Bile tengok member ramai yg dah bertunang.. dah kawen.. tiba-tiba rasa cam.. errr... ~!@#$%^&*() perasaan yang susah nak d'explain.. Hahahah 

BUT PEOPLES KEEP ASKING "AKU + DIA= KAMI.."

M = mereka
K = kami


M : Bile nak buat ikatan?

K : Tunggu la.. not ready...
M : Ala.. nape tak wat jer?
K : Bcoz, kami tak nak terikat.. LOL
M : Nape tak nak terikat?
K : Kami nak free...
M : Free? Maksudnyer??
K : Tak nak terikatla.. Hahaha
M : Ceh.. baik tak yah kapel..
K : Nak wat canner.. HATI dah terikat... (>_<)


For us.. IKATAN HATI tu lebih penting from everything.. Biar la impian dan cita-cita kami tercapai.. Then.. Satu hari nanti kite pasti akan rasa alam "ikatan" itu sendiri.. Orang kata bila dah bertunang tu.. Dugaan lagi berat.. Then my 'bapak' said... Tak yah nak tunang lama-lama.. Tunggu betul-betul nak kawen.. Nanti bile dah 2 3 bulan tunang.. terus kawen.. Huhuhu (Pendapat setiap orang berbeza ok).. But.. we agree with my 'bapak'.. sebab.. bak kate DIA... Jimaattt.. Save budget.. Hahahah.. DIA bab save budget number one.. Aku plak.. bab terlebih budget mang juara! 

Bagi aku pulak.. Aku nak... DIA... bahagiakan family DIA dulu.. Baru fikir pasal kami.. " FAMILY COME FIRST".. Apatah lagi DIA tu anak laki.. Tanggungjawab lagi berat.. Huhuhu.. So.. Ikatan-ikatan tu.. kemudian lah yer.. Yang penting.. IKATAN HATI... Huhuhu.. Trust each other.. Dan ingat... KITA HANYA MERANCANG.. TAPI ALLAH YANG TENTUKAN.. InsyaAllah.. Ada jodoh.. Takkan kemana pon...



Thankz for reading!!(^_^)

2 comments:

ciK LyndaWawa said...

ehem2..hehehehe..bez juak tok..=]

Lady Shana Sweet said...

ahahahaha... apala.. hahaha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...