Tuesday, December 13, 2011

Hantuk kepla ke dindin' sampai pecah

DUSH DUSH DUSH! 



Aku hantuk kepla aku ke dinding.  Kesakitan masih terasa. DUSH DUSH DUSH! Aku hantuk lagi. Terus menghantuk dan menghantuk.  Kat dinding, dah penuh ngan darah dari kepla aku. Argh.. ada aku kesah.. Sakit makin kuat... Aku hantuk lagi! Hantuk lagi! Hantuk lagi! Darah makin banyak.. Kesakitan makin terasa.. DEM.. IM GONNA BE CRAZY! <-- cakap org puteh la sangat. 

"Mana tak makin sakit  minah oi.. Yang hang dok hantuk kepla kat dinding sampai pecah wat pa?  Nak mati ka? Tak takut dosa?"

# Ini cuma khayalan semata-mata


................................................................


Masalah nya kawan2... 2 3 hari ni.. aku asyik sakit kepala.. Rasa mencucuk dalam kepala aku.. Aku mintak tolong floormate aku si Netto picitkan, bila dia picit, dia sendawa banyak kali.. bukan takat banyak kali.. Tak henti2.. Haih.. Banyak beno angin nya.. Angin apa yang ada kat kepla aku nih? Angin kus kus?? Atau angin monsun barat daya? Tiap malam aku kepeningan.. Banyak benda tertangguh... Banyak benda aku takleyh wat. Blogwalking pong jarang.. Ngadap HEEHEE(laptopku) aku pening... Macam na aku nak blogwalking melawat blog2 feberet aku?



Bila floormate mandi sungai.. Aku dok tepi ja... Bakar ayam. Sesakali ada yang termasuk dalam mutlu aku.. TERRRR ok TERRR.. hahahah.. Aku jugak jadi gambargrapher tangkap gambar mereka2 yg photogedik itu.. Erm... Teringin nak maen air... tapi... aku takut.. nanti malam otak aku berjalan keluar dari tempurung kepla pergi carik tempurung kelapa.. 


Kini aku bergantung dengan INI. Terima kasih INI sebab kalau ko takderk.. aku tak mampu tersenyum sebegini rupa princess (>,<).


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

INI yang aku maksudkan...


Sehari sebijik sebelum tido... Amalan yang sangat tidak menyihatkan tetapi mampu mengurangkan penderitaan sakit kepala yang teramat kencang seperti aku. 

Berusaha menyiapkan esaimen & update entri w/pun kepla berdenyat denyut nyut nyut!



Thankz for reading!!(^_^)

2 comments:

zaty said...

aiyoo sis jgn amalkan selalu panadol.tak baik.. semoga cepat sembuh :)

Lady Shana Sweet said...

tengs zaty... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...