Tuesday, January 3, 2012

Curang.. Bukannya jurang


:: Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia!! OHAIYO!!! ::

Korunk apa khabar sumer? Sihat? Pagi ni aku breakfast dengan telur separuh masak. Letak kicap sikit. Awwww memang syok habisss.. Takde benda yang aku nak citer sangat hari ni. Cuma aku nak bagitau korunk yang aku dah JATUH CINTAN dengan mamat nippon nieh.. Hahah Canner? CURANG sebentar dengan oppa aku yang berada di Kurea.. Alahai... LAYANNN...





     


How? How? How? Hansom tak mamat nippon ni? Hahaha Aku tak tau nape aku leh suka kat dia.. Tapi, seperti biasa.. aku melihat raut wajahnya seperti perempuan. Mungkinkah kerana itu aku menyukai dia.. Sebab dia macam perempuan? Aku suka perempuan? Ewww?? Bukan! Aku berada di garisan yang normal. Hahaha Mungkin sebab aku punya mata terasa bersih bila tengok wajah dia. Hahaha W/pun sesetengah orang kata, LELAKI KUREA dan MAMAT NIPPON kelihatan seperti PONDAN.. Arghh Pedulikan.  Sesungguhnya mereka lebih kelihatan bersih, kemas dan maskulin berbanding ABANG BANGLA. Dan aku tau, mereka yang berkata sebegitu rupa hampagass sememangnya mereka cemburu buta  hakikinya.. Muahaha. Ok... Aku sudah mencarut terlebih. Sekian, harap maklum!

Opss lupa nak perkenalkan.. Hihihi Nama dia Kamenashi Kazuya.. Cari Pokcik Google untuk keterangan lebih lanjut. Hahaha Aku pong tak carik info pasal mamat ni lagi. Sebab tengah BZ menggodek pic dia yang GOJESSS & HANSOM ituh.. Hihihi





Atau mungkinkah sebab ini.. Arh.... Mereka kelihatan seperti dua dua serupa pelanduk! Eh! 
Pelanduk dua serupa! (0,o)



Thankz for reading!!(^_^)

4 comments:

A'ishah Kamaludin said...

Wahh sapu dedua Jepun n Korea nampak...

Thanks singgah n follow blog saya...

Sebagai penghargaan, anda telah ditag
Huhu..

thehehslady.blogspot.com/2012/01/pencarian-bloglist-terhebat-januari.html

aReLaN said...

amboi...nk poligami lak ke.sian oppa korea n mamat nippon kna bermadu.hahaha

Lady Shana Sweet said...

aishah : keh keh keh tu yang nak bljar ckap kurea n nippon tuh..

arelan: hahhaha.. itu cuma angan2 sahaja.. lelaki melayu tetap HERO di hati.. cewaahhh!! hahaha

fara said...

kikiki.. who could resist kame's charm! XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...