Saturday, July 21, 2012

Salam Ramdhan 1433H

Assaalamualaikum.. Salam sejahtera.. Salam 1 Malaysia.. Salam ukhuwah untuk semua.. Tak lupa jugak.. Annyeonghaseyo!! Hihihi




Sekian lama aku tak taip entry gilerz.. Rindu rasanya.. Cewahh.. Sebenarnya.. Aku nak share kat korang semua.. Bahawa.. Kuasa Allah itu sangat sangat sa.....ngat besar.. Allah sangat berkuasa.. Aku rasa selesa dengan diri aku yang sekarang berbanding diri aku yang dulu.. Aku bersyukur di temukan dengan insan bernama Mimi dan Syida.. Mereka banyak mangajar aku bagaimana untuk mencintai Allah S.W.T dan Rasullullah S.A.W... Alhamdulillah.. Syukran Ya Allah.. keranan mempertemukan aku dengan mereka.. 

Syaaban 1433 banyak memberikan suka dan duka kepada aku.. Tapi peristiwa yang tak dapat aku lupakan bila along aku.. Satu-satunya abang yang aku ada.. Pergi tinggalkan aku buat selama-lamanya.. Walaupun arwah bukan abang kandung aku.. Tapi kami sekeluarga sangat sayang kat arwah.. Ya Allah.. Kau tempat kanlah arah di tempat orang-orang yang soleh Ya ALLAH.. Satu hari nanti, kita pasti akan kembali pada yang maha kuasa.. Ya.. Begitu juga dengan kita.. Dengan korang, dengan aku sekali. Siapa tau.. Lepas jer aku taip entri ni.. Aku pergi mengituhadap illahi.. Jadi, sama-sama kita mengingati sesama sendiri, bahawa mati itu sesuatu yang pasti.. dan hidup itu adalah dengan izin Allah.. Subhanallah... 

Hehehe.. Dikesempatan ini, aku nak ucapkan kepada seluruh muslimin muslimat yang membaca entri Nurul ni... Selamat menyambut Ramdhan Almubarak dan selamat berpuasa... (^_^) Akhir kata.... Renung2kan dan selamat beramal!!! Keh keh keh..



Thankz for reading!!(^_^)

2 comments:

SyamimiNazifa said...

happy fasting kak x)

khairul onggon said...

Salam Ramadhan Al-Mubarrak.. Selamat menjalani ibadah puasa.. Semoga beroleh rahmat, maghfirah dan barokah.. Aminnn.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...