Tuesday, June 18, 2024

Aku rindu blogspot aku!!!


Assalamualaikum & hiiiiiiiiiii korang! Weyh. Sumpah aku rindu gila blog aku.  Tak tau kenapa time aku tengah buat entry ni, aku rasa happy sangat.  Blog aku berhabuk! Uhuk uhuk uhuk!  Macam mana aku boleh teringat balik kat blog aku sebab, aku tiba-tiba terfikir macam mana kalau aku stalk diri aku sendiri kat google. B*d* amat kan aku? Hahaha!

Well.... Last entry aku tahun 2020.  Itupun aku rasa macam sebab demam YL.  Sekarang YL dah berkurang, jadi kali ni aku update entry betul-betul sebab aku rindu blog aku.  Ya Allah... Aku rindu.

Banyak perkara yang aku rindu.  Aku rindu nak hias blog, buat header, buat template, buat music background, main coding, join contest, join giveaway... tapi sekarang blog aku agak lebih matang. (Kot la....) Biasalah dulu-dulu kan zaman pakai shawl ala-ala inner terkeluar, lepas tu letak reben.  Zaman pakai pashmina ala-ala Hana Tajima.

Rindu zaman study dulu.  Dengan line internet yang tak seberapa, gigih jugak nak update blog.  Sekarang ni, bila internet dah merata, aku layan KDrama pulak. Hahahaha. Rindu nak baca blog blogger famous.  Rindu vibe vibe anak kampus tahun 2009 sampai 2012. Rindu nak meluah semua benda dengan harapan ada yang baca, tapi dalam masa yang sama nak acah-acah biarlah rahsia.  Rindu dengan semua kenangan yang ada.  Sampai rasa nak patah balik masa.

Dan...... Rindu perasaan ni.  Perasaan aku sekarang yang tengah menaip entry, yang aku sendiri akan baca bila aku rindu nanti.

So, aku harap pada diri aku sendiri untuk jadi diri aku sendiri dan happy untuk aku sendiri, dan sayang diri aku sendiri lebih.

I 💗 me!!

Jap.... nak simpan gambar kenangan Anniversary aku ngan husband and kawan-kawan aku yang celebrate birthday aku.

Ni gambar kitorang kat selfie studio kat Mall Meritz di Miri Sarawak. 



Macam biasa, pilihan yang ada kat tempat aku tinggal, Secret Recipe.  Tapikan, Aglio Olio dia hangit weyh.  Frust aku.



Ini kitorang bertiga.  Kitorang BFF ada empat orang. Sorang masih kat Sabah. Kerja kat sana, tak dapat cuti. So.. 3/4 je la....


Ok tu je!

Harap aku masih bersemangat lagi nak update blog. 

😘

No comments:

Post a Comment

Your feedback plz..!! (^_^)

Aku rindu blogspot aku!!!

Assalamualaikum & hiiiiiiiiiii korang! Weyh. Sumpah aku rindu gila blog aku.  Tak tau kenapa time aku tengah buat entry ni, aku rasa hap...